Vindjeklant-methode
Bij ondernemerschap komt veel kijken. Met de Vindjeklant-methode, ontwikkeld door Adinda Keizer, leer je te denken vanuit de behoeften, wensen en pijnpunten van jouw klant. Ontdek de kracht van jouw onderscheidend vermogen. Of je nu startend ondernemer bent of wilt doorgroeien. Deze methode is het fundament van jouw bedrijf.
Leer te denken vanuit jouw klant
Samen pakken we je vragen en worstelingen aan. Vind je het lastig om klanten te vinden? Voel je je onzeker als ondernemer? Je bent niet de enige. In het Vindjeklant-traject zetten we je op de stoel van jouw klant. Je leert zijn behoeften, wensen en pijnpunten begrijpen én hoe je daarop kunt inspelen.
Een traject kan bijvoorbeeld bestaan uit:
- Merkwaarden-onderzoek: ontdek jouw unieke merkwaarden
- Het bepalen van jouw ideale klant
- Het schrijven en oefenen van een perfecte pitch
- Leren netwerken en jezelf verkopen
- Optioneel: de drijfverenscan, voor inzicht in je onbewuste drijfveren en belemmeringen
Groei als ondernemer én mens
Mijn doel? Dat jij een blije en succesvolle ondernemer wordt en blijft. Een ondernemer die zichzelf durft te verkopen, in beweging blijft en groeit – niet alleen in je bedrijf, maar ook als mens. Ik geloof in de kracht van authenticiteit en doen wat bij jou past.